Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

Hatályos: 2025. február 11-től

1. Bevezetés

Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a hanichtech.hu webáruház használatára vonatkozó feltételeket tartalmazza. A webáruház üzemeltetője:

  • Cégnév: Hanich Mihály Attila e.v.
  • Székhely: 8417 Csetény, Petőfi utca 111., Magyarország
  • Adószám: 56218822-1-39
  • Nyilvántartásba vevő hatóság: Egyéni Vállalkozók Nyilvántartása (EVNY)
  • Kapcsolattartás: gravlezer@gmail.com | +36 30 855 0656
  • Tárhelyszolgáltató: Webnode AG (www.webnode.hu)

Kérjük, hogy a webáruház használata előtt figyelmesen olvassa el az ÁSZF-et. A weboldal használatával Ön elfogadja a jelen feltételeket.

2. Alapvető rendelkezések

2.1. Az ÁSZF hatálya kiterjed minden, a hanichtech.hu weboldalon keresztül történő vásárlásra.
2.2. A szerződés nyelve: magyar.
2.3. Az ÁSZF nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában jön létre.
2.4. Az ÁSZF módosításának jogát fenntartjuk. A módosítások a közzététel napján lépnek hatályba.
2.5. A jelen szerződésre a magyar jog az irányadó.
2.6. Ha minden az ÁSZF -ben leírtak alapján, helyesen lett megrendelve és kitöltve, akkor a kiválasztott szállítási           határidőn belül garantáljuk az átvételt.
2.7. Ha nem minden az ÁSZF -ben leírtak alapján lett megrendelve és kitöltve, akkor e-mailben jelezzük a hibát           és a választási lehetőségeket.

3. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

3.1. A hanichtech.hu webáruházban gravírozott ajándéktárgyak és egyéb egyedi termékek vásárolhatók meg.
3.2.A termékek ára a végső fogyasztói ár, amely ÁFA-t nem tartalmaz, mivel a vállalkozás alanyi adómentes                  (AAM)  A szállítási költség külön kerül feltüntetésre.
3.3. A termékek mellett szereplő képek illusztrációk, amelyek eltérhetnek a valóságtól.
3.4. Akciók esetén feltüntetjük az akció időtartamát és feltételeit.

4. Rendelés menete

4.1. A vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges.
4.2. Rendelési folyamat:

  • Termék kiválasztása és kosárba helyezése.
  • Kosár tartalmának ellenőrzése, módosítása (mennyiség változtatása, törlés).
  • Vásárlói adatok megadása, szállítási és fizetési mód kiválasztása.
  • Megrendelés véglegesítése.
    4.3. A megrendelés elküldése után automatikus visszaigazoló e-mailt kap a vásárlásról.

5. Fizetési módok

  • Készpénz: személyes átvétel esetén.
  • Utánvét: a futárnak történő fizetéssel, a Magyar Posta Zrt. közreműködésével maximum 50 000Ft-ig.
  • Előre utalás: nagyobb értékű 50.000 Ft feletti megrendelések esetén kötelező.
  • Bankkártyás fizetés: nagyobb értékű 50.000 Ft feletti megrendelések esetén kötelező. 

6. Szállítási feltételek

6.1. A megrendelések feldolgozása hétfőtől péntekig, 17:00 és 20:00 óra között történik.
6.2. Általános teljesítési határidő előre egyeztetés nélkül 50 000Ft ig: 15 munkanapon belül.
6.3. Teljesítési határidő előre egyeztetés nélkül 50 000Ft felett: 30 munkanapon belül.
6.4. Teljesítési határidő előre egyeztetéssel: árajánlatban közösen megállapodott munkanapon belül.
6.5. Egyedi megrendelések (pl. gravírozott termékek és legördülő menüben egyedi megjelenések) esetén a gyártás csak az előleg beérkezése után kezdődik.

7. Elállási jog

7.1. A fogyasztót a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet alapján megilleti az elállási jog, amelyet a termék átvételétől számított 14 napon belül gyakorolhat.
7.2. Az elállási jog nem gyakorolható:

  • Egyedi gravírozott, kifejezetten a vásárló kérésére készült termékek esetén.
    7.3. Az elállási jog gyakorlásához az alábbi elérhetőségeken lehet jelezni:
  • E-mail: gravlezer@gmail.com
  • Telefon: +36 30 855 0656

Fontos: Egyeztetés nélküli és utánvéttel visszaküldött csomagokat nem áll módunkban átvenni!

Elállási nyilatkozatminta: 

Címzett:
Hanich Mihály Attila e.v.
Székhely: 8417 Csetény, Petőfi utca 111., Magyarország
E-mail: gravlezer@gmail.com
Telefonszám: +36 30 855 0656

Alulírott(ak), kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási jogomat/jogunkat az alábbi termék(ek) adásvételére irányuló szerződés tekintetében:

  • Megrendelés száma: ......................................................
  • Megrendelés dátuma: ......................................................
  • Termék(ek) megnevezése: ......................................................
  • Termék(ek) átvételének dátuma: ......................................................

Vásárló adatai:

  • Név: ......................................................
  • Lakcím: ......................................................
  • E-mail cím: ......................................................
  • Telefonszám: ......................................................

Visszatérítési mód:

  • Banki átutalás
  • Készpénz (személyes átvétel esetén)

Banki átutalás esetén:

  • Kedvezményezett neve: ......................................................
  • Bankszámlaszám (IBAN): ......................................................

Dátum: ......................................................

Aláírás: ...................................................... (csak papíralapú beküldés esetén szükséges)

8. Jótállás és Szavatosság

8.1. Kötelező jótállás:
A hanichtech.hu nem értékesít olyan terméket, amely az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó, kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik.

8.2. Szavatosság:
A hanichtech.hu által forgalmazott termékekre a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) szerinti kellékszavatossági szabályok vonatkoznak.

  • Kellékszavatosság: A vásárló a termék átvételétől számított 2 éven belül érvényesítheti szavatossági igényét, ha a termék hibásnak bizonyul. Egyéni vállalkozások vagy cégek esetében ez az időtartam 1 év.
  • Szavatossági jogok: A vásárló kérheti:
    • a termék javítását vagy cseréjét, ha ez nem lehetetlen vagy aránytalan többletköltséggel jár;
    • ha a javítás vagy csere nem megoldható, kérheti az ár arányos leszállítását, vagy elállhat a szerződéstől (kivéve, ha a hiba jelentéktelen).

8.3. Hibás teljesítés vélelme:
Fogyasztói szerződés esetén a termék átvételétől számított 6 hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba már az átvételkor fennállt, kivéve, ha a vállalkozás bizonyítani tudja az ellenkezőjét.

8.4. Szavatossági igény bejelentése:

  • E-mail: gravlezer@gmail.com
  • Postai cím: 8417 Csetény, Petőfi utca 111.
  • Telefon: +36 30 855 0656

9.1. Panaszát az alábbi módokon teheti meg:

  • E-mail: gravlezer@gmail.com
  • Postai úton: 8417 Csetény, Petőfi utca 111.
  • Telefon: +36 30 855 0656

9.2. A panasz beérkezésétől számított 30 napon belül írásban válaszolunk.

Békéltető Testület elérhetősége:

  • Veszprém Megyei Békéltető Testület
  • Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1.
  • Web: www.bekeltetes.hu

Online vitarendezési platform (ODR):

https://ec.europa.eu/consumers/odr

10. Záró rendelkezések

10.1. A jelen ÁSZF 2025. február 11-én lép hatályba.
10.2. Az ÁSZF módosítása a weboldalon történő közzététellel válik hatályossá.
10.3. Jogviták esetén a Veszprémi Törvényszék illetékességét kötik ki.